úterý 1. prosince 2015

...po kontrole

v hematologické poradně...ještě "marodím". Nepít /alkohol, samozřejmě.../, nenastydnout, vyděržať....za týden kontrola a zase odběry....
Tak jsem doma v teple, stačí mi ta dopoledne v čekárnách, plných kašlajících lidí....
Nejdu dneska ani do hospody na "důchodky", bohužel....až příští rok,nojo, no..... hihihihi.

Jen jsem si před nemocnicí cestou domů ulomila červené jeřabiny, byly tam i černé, ale nedařilo se jim tam, stromky částečně uschly a nebo jsou miniaturní. Přidala jsem je  k větvičkám, pro trochu toho jasu v potemnělém dni...

Mám poupata na obou posledních orchidejích.


Radši si jich moc nevšímám, to ony potřebují...Ale prach bych na nich mohla otřít, že.
Denní péče není asi nic pro ně.


Bylo mi tak všelijak, tak jsem si po obědě pustila něco ze své filmotéky.....
Už jsem to dlouho neudělala, pořád je něco přednějšího.....

Nic moc nedělám, všechno mě bolí, léky zabírají ale i škodí, určitě...
Pan Há je dneska opíchaný proti chřipce, jsem zvědavá, kdy na něj sedne....
Tak dost s nemocemi....jdu vařit oběd a odpočívat bolavým kloubům...
Ještě, že existují ty stroje, co za nás pracují...pračka, myčka atd.

Hezký den všem, dneska je UŽ 1.12......


2 komentáře:

  1. Milky, přeji ti brzké uzdravení a opravdu se vyhýbej těm kašlajícím a kýchajícím.
    Raději polehávej a odpočívej.
    Přeji ti pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu