úterý 6. října 2015

....zase v bytě, kde

je teplo od teplárny...
Kde se o teplo nemusím snažit, ale zase v domku to mám kousek na dvorek, na louku, k mamince...ale je tam chladněji....

Jeden starý dům, který během posledního roku oklestili od náletových stromů, celý zrekonstruovali a vypadá na vrcholu nad vsí moc pěkně...
Foto sem dávám pro maminku, chci jí to ukázat, na displeji foťáku to pro ní bylo moc malé....ona pamatuje to staré...


...kousek nad tímto domem jsou i tři novější, tenhle se vyloupl během léta, když jsme tu šly s dcerou a kočárkem, ani jsme si nevšimly stavby....
...a to už je opravdu okraj vsi, kde v zimě dávají lišky dobrou noc....


..tak daleko jsem od domku....Vlevo ve třetině odspodu je kostel, pod ním je vidět bílý větší dům a vpravo od něj je náš domek....není za stromy vidět....jen kousek jasně červené střechy...




..polovina skal pod stínem mraku....


..v lese....



začínají prašivky...


..hub málo, jen pár babek, je sucho...


..jeřabiny září, jsou vysázené na všech remízcích, co kdysi oddělovali pole a majitele od sebe ??? Teď je všechno zarostlé, léta nesekané. Od lesa jsem šla napříč loukami, bylo to jako chůze po mohutném koberci....pěkně jsem se kolébala...



Před chvílí jsem si povídala s dcerou a vnoučkem, ale přišla jí na návštěvu švagrová...Tak jen pár mžiků....




...co jsem si udělala, mezi mluvením, kamerou na Skype....
Tak zatím.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...