čtvrtek 3. září 2015

...ta domácnost,

ta mi dává někdy zabrat....hihihi. Dneska jsem udělala sanitární den, vše šlo jako na drátku, jsem pořád dobrá.....
Venku bylo pod mrakem, až dusno. Teď odpoledne začalo pršet.

Včera jsem nastřihla na tepláčky, na kousku látky zkouším stroj, jsem nějak nenaložená na šití úpletu, dávám tomu čas. Když bude pršet, sednu k tomu znovu. Střih jsem dělala podle jedněch O. kupovaných.


Tady začalo pršet....


...a tady rozhrabaná jiná ruční práce....


V pravém rohu nohy páně Há....,hezky nahoře, jak má podle lékařů mít, na taburetu, který vůbec, ale vůbec nechtěl...Jen já věděla své. A v TV US OPEN..
Pohoda, co ?
A tu přeju všem.



3 komentáře:

  1. U nás taky prší, taky všude doma rozhrabaná ruční práce, ale tak uklizeno nemám:-D:-D Místo na tepláky budu stříhat na ubrousky a vánoční pytlíky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky dneska začala prostírky, ale jablka, ještě ne vánoční...tepláčky jsou na polici, ten úplet nic pro mne...tedy můj stroj...to se pěkně vymlouvám, co ?? hezký večer.

      Vymazat
    2. Já taky dneska začala prostírky, ale jablka, ještě ne vánoční...tepláčky jsou na polici, ten úplet nic pro mne...tedy můj stroj...to se pěkně vymlouvám, co ?? hezký večer.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu