úterý 22. září 2015

...jako pracující žena

jsem nebyla tak často nastydlá, jako důchodkyně....Hihihi, a nebo už si to nepamatuju. Určitě taky. V neděli jsme prchli z domku po obědě, v pondělí jsem sípala a suše kašlala a dneska jsem hotová celá. Bolí mě hlava, ale jinak se snažím....Mám rozdělaný pelíšek, kam si, co chvíli, chodím lehnout. Po nákupech a pochůzkách pro změnu chodí pan Há.
Ještě včera mi kolegyně Uršula psala sms, ať nezapomenu na sraz důchodek...a dneska já psala jí, že nejsem schopná vylézt z domu. Navíc bych je všechny nakazila. připadám si s prskáním, kašláním a smrkáním jako parádní zdroj nákazy...
Tak zase příště.
Nic moc nedělám, jednak nejsem schopná, pak nemám stroj...kecám, mám Veritasku, ale nechce se mi jí vyndavat...A druhak nemám sílu, u všeho vydržím jen moment.

Tak tohle jsou moje unavené nohy, odřené od ostružin, v ne příliš povedených ponožkách...No, ony jsou upletené dobře, ale ta bavlna se na to moc nehodila, trochu se jakoby vytahuje.Jsou kotníkové, ale teď, v mé nemoci, hihihihi....jsou mi dobré, netlačí, zahřejí.


Můj částečně rozestlaný pelíšek....


Poslední látky z domku, krabice se mi dole rozpadla, naštěstí až doma. Moc látek tam nebylo, kupa krémového flísu, nějaké výztuhy a pár kousků látek. Po vzoru Mirky, ale nemám tolik látek jako ona...., jsem to uklidila. Tak bedny a kupky už nejsou na pořadu dne....


Aby to nebylo jen o smrkání, nedávná siesta tří plavců v moři...O. roste, za měsíc a maličko mu budou dva roky...


..a tady v sobotu na výletě na Hrubé Vodě, v parku sportu..kousek od Olomouce a jejich lesní chaty...


A já se tady můžu kochat, když sem jdu...

U psaní si povídám s dcerou a vnoučkem, tak končím...Možná se ještě vrátím, potom....
Hezký večer.


2 komentáře:

  1. Pááni, dva roky, vždyť jako by to byla včera, co jsi psala, že budeš babičkou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, letí to, a taky jsme už dlouho neviděli tvoje miminka, asi moc pracuješ......zapomínáš tu a tam ukázat, jak to "stárne" tobě....Hezký den...u nás leje.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...