úterý 16. června 2015

...už je hotovo

tak jen ta smetana...

Toto je to nejlepší, co se mi v životě povedlo....


..nakonec vybrány šlupičky, do toho horka a pod talár asi to nejlepší....



Tohle jsou moje momentky, máme ještě jiné od zetě, ale tohle jsou moje pocity, viděno mýma očima...


..taky nic moc ostrého, ale ten úsměv za to stojí....


..a ona se svými....


Dopadlo to na jedničku, bylo to pěkné, celá promoce i odpoledne potom. Měly jsme navařeno a připraveno, tak jsme jeli domů. Včetně spolutchýňky a spolutchána...

No dobře, tak ještě my s dcerou....


a s Helou a Evženem....a mužem a malým.....


A tak už jsem vyčerpala všechny fotky, i něco od Zb.

Oběd byl fajn, pak jsme popovídali o všem možném i nemožném a nakonec šel malý spát, aby večer nezbořil svou aktivitou dům....My taky vydechli a ještě povídali, vyměňovali si slovně pocity atd., atd.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...