pátek 22. května 2015

...tak trochu aprílové počasí,

ale mně to nevadí, doléčuju se, a pan Há byl zase u doktorů....
Ale jeden den jsme byli na domku něco udělat. Byla jsem dokoupit nějaké kytky na hřbitov a i do zahrady, všechno jsem zasadila, uklidila a zalila na hřbitově "naše" tři hroby....Snad se vše uchytí a pokvete. Vyfotila jsem to a ukázala mamince, ta už sama na hřbitov nechodí. Myslí si sice, že by to zvládla, ale znáte to, hlava si myslí.....ale tělo už to moc nezvládá. Tak jí tam "na kontrolu" střídavě vozíme.
Pan Há posekal zahradu a dvorek, já dosadila zbytky kytek a ještě něco přesadila do květináčů. No a pak na skok k mamince. Měly jsme štěstí, dcera v Olomouci byla doma, tak jsme si  přes Skype popovídaly s ní i vnoučkem, jen obrázek byl malý...jen na tabletu...Ale chválabohu za to...Maminka je vždycky z té "techniky", jak říká, paf. Tak daleko...a nejen je slyšíme, ale i vidíme....Čemu se jednou budeme divit my...

Když jsem byla v tom řezání čtverců, nařezala jsem si čtverečky na vyšívání bločků, chtěla bych si udělat běhounek podle Jenny Of Elefantz, prostě chystám hromádky na práci na domku....


Další pletené ponožky.


Babulák II, dalo by se říct bigamista, na každé straně má jednu Dědulínu...Jedna je pro vnoučka a ti další dva panďuláci jdou z domu jako dárek.


Venku je podivně, jako před bouřkou, poslouchám Il Divo "Siempre", právě  cd skončilo, dám si tam ještě další....


Jdu něco dělat.
Hezký víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu