neděle 17. května 2015

...jsem nucená pracovat doma,

protože ven na slunce si ještě netroufám. Tak to pěkné počasí kompenzuju prací na tom...či onom....

Ušila jsem ještě jedny tepláčky, potom, zkusmo, ze zbytku šortky, ty pěkné bílé nejsou pružné....riflovina s elastanem,...ale náš mladý se do nich nevejde. Tak ani nevím, kde skončí...
Udělala jsem nový střih a ani s kapsami jsem si nehrála... Jen kvůli velikosti a tyhle může mít třeba na spaní....
A taky jsem z jedné párané bavlny udělala sobě ponožky kotníkovky, jen jsem musela do pružného lemu připlést gumičku, aby byly pevnější.


A uklidila jsem syslírnu a našla ještě dvě různě barevná klubíčka, tak bude mít pan Há dvoje teplušky..Jednu už budu skoro mít, jen jsem jí hodila na kruhovou jehlici a pletu druhou, aby mi zbylo dost vlny na pružný lem u obou... tady začínám tu první dneska ráno.


A taky budu ještě šít panáka podle Ajky. Babuláka už máme, tak udělám Dědulínu....
Takže se nenudím. Jsem hodná pacientka, piju léčivé čaje, šumivá céčka, šumivky proti kašli...Už aby to bylo za mnou. 
Přeju všem hezký konec víkendu a pěkný týden, i když počasí prý nic moc nebude.
A zdraví....


2 komentáře:

  1. Jůů... teda na dědulína se těším:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám jak jsi pilná a šikovná, nedáš rukám na chvilku klid.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...