neděle 8. února 2015

....neděle jako bílé víno,

pěkně vychlazená....

Dneska jsem byla na netu a našla jsem něco, z čeho jsem nadšená....Musím se hned podělit...kdo to zná, ať omluví mou naivitu, že je to neznámé...hihihi....



Chtěla jsem vložit video, ale YT mi ho nevyhledal, tak jsem dala jen odkaz a mně to jde otevřít...
Moje háčkařské srdce bylo zase jednou uspokojeno....

Jinak, jak jsem psala, venku je pěkně chladno a i tady ve městě chvílemi pěkně sněží a je tma od černých mraků.
Přemýšlím, co bych sem ještě dala...

Můj malý kaktousek se překonává, kvete už od předvánoc.


Takhle to vypadá venku...



Další dvě vyšité utěrky. Musím si je pořádně nafotit, zítra jdou z domu...



Dívám se s panem Há na biatlon, ženy to měly dost těžké, taky tam parádně chumelilo, ale naše holky jsou moc dobré...Nové Město na Moravě je taky asi takhle vysoko nad mořem, jako naše ves. 
Sice nevyhrály medaili, ale byly dobrý, všechny....
Teď poběží muži, tak to tam musím být, v teple u televize.
Hezký den a večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu