úterý 17. února 2015

..dneska jen z cizího....

Protože z cizího krev neteče.....hihihi.

Dneska jsem jen nakupovala, vařila, došila drážďana, ale není začištěný. Pak jsem si prohlížela a četla na internetu. A narazila jsem na stránky http://spottedstone.blogspot.cz, které se mi tak zalíbily, že jsem si je prohlížela až dva roky zpět....Mladá sympatická žena, děti, těch více, jak je v Americe zvykem...Šije patchwork, klasiku, i přes papír a v poslední době asi propadla tisku na látky...A víc šije taštičky a tašky. Ten její tisk mě moc zaujal, je to pěkné. Tady je jen pár obrázků, jako návnada...pro čtení a prohlížení...




Tohle vypadá, že nesouvisí...ale tu a tam má i informace o své rodině. 
Jednou byli na výletě v Sequoia National Park in the southern Sierra Nevada Mountains of California.  Napsala jsem to radši "po jejich", kdyby to někdo náhodou hledal....
Kromě tohoto blogu mám ještě na Pinterestu  své oblíbené obrázky, jedna z mých nástěnek se jmenuje trees,stromy a tam mám těch sekvojí víc. Ty veliké stromy mě fascinují... A tohle jsou jejich šištičky, v rukou dětí výše uvedené blogerky.


Sem vkládám jeden z mých oblíbených obrázků, vybrala jsem takový, co jsou tam lidi, aby byla vidět velikost strom...


...a tady nějaké historické, v době, kdy tyto stromy ještě osadníci směli kácet, od určité doby to už nelze...
To musí být pařez jako malý taneční parket.
foto okolo r.1880






i s kratičkým videem

Jak vidíte, jsem těmi stromy uchvácená, už s nimi zase trávím tolik času na internetu..... 

Nenudím se, i když zrovna nešiju.
Posílám všem pozdravy a podívejte se někam na výlet, jako já....prstem na klávesnici, dříve se říkalo...prstem po mapě....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu