úterý 4. listopadu 2014

píšu ráno,

protože to mám nejvíce sil.
Dneska zase nízká oblačnost, fouká studeně, odpoledne jsem chtěla jít na šípky, tak uvidíme.

Dcera byla včera v O. za organizátorkou vánočního trhu na fakultě...s několika mými produkty šití, večer jí kolegyně volala, že už nic není...rozebraly si to mezi sebou...hihihi.Jestli by ještě něco nemohlo být. Tak asi budu muset vlézt do krabic s většími zbytky na podšívky....
Připravila jsem si něco málo hvězdiček, už jen je sestehovat, složit a vyžehlit.
Pošlu pana Há na nákup, je to pro mě cenově výhodnější, on nakoupí jen to, co má napsáno ode mne. Já ne.....já kouknu vlevo, kouknu vpravo, znáte to, ne ?

Když tu byla dcera, vařily jsme podle nových kuchařek nebo podle netu..

http://rosylittlethings.typepad.com/

Zase jedna "virtuální" kamarádka, ráda si její blog čtu a prohlížím její výrobky. Ale na drobné šití hraček nejsem, tak spíš sleduju její osobní život, pletení, recepty.
Měli jsme o víkendu doma poslední dýňku, tak jsme udělaly"squash" podle jejího receptu:

http://www.foodnetwork.com/recipes/ina-garten/caramelized-butternut-squash-recipe.html

Foto je její, nikoliv moje, když je nás tu víc než jen my dva, tak nestačím nic dokumentovat do fotoaparátu. Ale takto to vypadalo, jen jsme k tomu měli brambory, maso a polníček. A pečenou červenou řepu s cibulkou a balzamikovým octem, to zase podle našeho oblíbeného Jamieho....
Pan Há mi zase nějakou koupí, vidím, že se obléká, půjdu mu sepsat nákup.
Zatím....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu