úterý 18. listopadu 2014

...leje, leje

voda je zapotřebí, tady u nás letošní podzim moc mokrý není. Mlhy, to jo, ale vody nic moc.

Dneska od rána prší a prší.....Po focení jsem si všimla na mém malém vánočním kaktusu miniaturních poupátek...


Včera došitá taštička, ještě jí musím vyžehlit. Pokus docela vyšel, jen ty zipy...ty mě pomalu odrazujou od práce.


Toto mě napadlo při mých toulkách na netu....Plánuju dělat, výhledově, jednu tašku na kočárek...inspiraci mám u http://susu-sufik.blogspot.cz/2014/11/novy-typ-tasky-na-kocarek.html a tu výšivku, co jsem udělala, jsem zase viděla jinde....http://www.sew4home.com/projects/storage-solutions/fold-over-zippered-clutch-circular-decorative-stitching-skyline-s5.
Tak vidíte, jak je svět malý....

1 komentář:

  1. No u nás taky celý den lilo .... a to jsem si plánovala, že by mohlo být odpo sluníčko abych si mohla venku vyfotit tašku a od tří že by mohl být vichr, abysme mohli jít s klukem pouštět draka .... a ono nic, plány nevyšly:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu