pátek 7. listopadu 2014

jak je to možné,

že se mi dneska vůbec nic nechce dělat ???
Kromě domácnosti, popovídání s dcerou a vnoučkem, jsem si jen četla a prohlížela oblíbené i nově objevené blogy. To dělá asi ten úplněk.

http://teresakasner.blogspot.co.uk/

Blog již ne nejmladší paní, objevila jsem ho  dneska v noci, když jsem nemohla usnout...ten úplněk....Má nejen pěkné ruční práce, pěkně sladěné bydlení, velkou rodinu, cestuje, ale hlavně má ohromnou lásku k oceánu...Nádherné snímky z pobřeží v Oregonu uchválily i mě, pecivála sedícího doma a už málo cestujícího po světě.No, po světě je dost nadnesené. Jsem celá můj tatínek, taky snil o dálkách, rád četl cestopisy, koukal na ně v TV a když něco četl, většinou i s atlasem světa...Já taky a navíc mám Google mapy...


Jedna inspirace z Pinterestu, líbí se mi to...


Moje další oblíbenkyně, háčkovací královna Lucy. Na tom tácu má rostliny a květy podzimu, seřadila si je do duhy a k nim přiřadila barevné příze a háčkuje proužkovaný pléd ??? deku ??? Tolik jásavých barev sice nemusím, ale ladasco jsem od ní odkoukala a má na svých stránkách i celé návody.


Zase jedna podzimní z Pinterestu, zátišíčko.



Tato paní náherně vyšívá, věnuje se i replikám starých výšivek, i výšivky mají svá muzea a dalekou minulost. Já osobně moc nevyšívám, musím si koupit čelovku, je okolo mě najednou míň světla a dělá mi problém navlékání jehly. Ale líbí se mi to...


Další inspirace Z Pinterestu, takovou bandičku mám na domku...hihihi...


Líbí se mi spíše styl skandinávský, dánský, nizozemský, francouzský je pro mě moc přebarvený a moc zaplněný. Cítím mrazení v žaludku, když vidím kroucené nohy nábytku...ale každému se líbí něco jiného, že. Ale tohle podzimní prostření stolu se mi líbilo, hlavně ten ptáček.


Tak a zase něco....bryndák je moc malý na našeho "chodce", ten spíš pláštěnku...jak je zlitý od pití s brčkem...Ale tady je taky pár věcí k naučení, před několika dny tam dala fotografie z Houstonu, kde byla nějaká veliká paráda patchworku...koukněte na tu krásu. Klasická patchworkářka "čurá" blahem....


A nemyslete, i u nás mě zaujalo v posledních dnech ledasco.
Milé, pečlivé, k nám ostatním vstřícné...Pěkný blog, že.


A ještě jedna , podle mě, krása z Pinterestu. Pěkné, ale nevím, co bych s tím doma dělala, hlavně kam bych to dala...pan Há by ze mě byl na nervy...
Tak alespoň kouknutí.A to modrou moc nemusím.


No a nakonec něco, co by mohlo potěšit i střihačky....Třeba mojí dceru. Zase inspirace z Pinterestu, ale asi by to šlo zvětšit , nakreslit a vystříhnout, co myslíte....


Abych pořád necourala na internetu, musím zase něco dělat, hihihi.

Málem  jsem na něco zapoměla, další moje oblíbenkyně se velmi dobře umístily v Blogerce roku 2014.
Monika
se umístila na třetím místě !!!!!hurá !
....plno nápadů, vtipu, překvapení, co všechno se dá doma dělat....
 Lucie
byla se svým nápaditým a milým blogem sedmá !!!hurá !

Gratuluju a mám taky radost....
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu