středa 27. srpna 2014

...už to pomalu najíždí

na normální stav, moje zdraví, šití a to ostatní.
Hodně se  mi líbí stránky www.halabalastyle.blogspot.cz, ve spoustě věcí se tam inspiruju...




Ušila jsem si pytlík ? pouzdro ?  taštičku na převážení třeba háčkování z místa na  místo...  Našla  jsem kus  žehlícího plátna, tak  ještě  něco vymyslím.  To mi  jde nejlíp, dělat neplánované...To neumělé  vyšívání mě zase  zaujalo na jednom blogu...dlouhý pruh lnu na šálu, na obou koncích vyšívané  podobným stehem, jen  třeba s pěti odstíny  jedné barvy bavlnky...já tu mám jen tu bílou, tak dalece jsem se na domek nepřemístila....a bylo to buď na  uvedeném blogu, nebo jinde  ??? třeba bududub  ??? Ach jo, doma bych to dohledala, ale nestěžuju si.
Hezký den,  vykukuje sluníčko....







1 komentář:

  1. Vyšit si šálu - dobrý nápad:-) Jsem na tom stejně, někdy někde něco vidím, ale pak to najít podruhé - většinou nadlidský úkol. Mám i sešit, kam si občas něco napíšu a pak listuji a listuji....hezké poslední dny srpna:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu