středa 20. srpna 2014

...jedeme do města,

panu Há vezou ten balíček, já jdu zítra k zubaři a ještě nějaké pochůzky a nákupy.

Tak a ještě ke včerejšku. Nakonec jsem našla dvě houby, tudíž bramboračka byla jasná. No a podle chuti vyhrál bramborák. Dcera si na strouhání a drcení ovoce a zeleniny přivezla struhadlo od Tescomy, mě se líbilo, tak mi ho tu nechala a sama si objednala v jejich e-shopu nový...Včera  jsem  ho použila na strouhání brambor a byla jsem nadšená. Koukněte na jejich stránky, mají v současnosti i letní slevy..
.http://www.tescoma.cz


Tady je polotovar oběda.


Už se těším na šití, na chodbě domku je mi inspirací i stará "německá"  dlažba.


Moje bohatě kvetoucí muškáty mají pauziičku...


Tak, jdu chystat věci do města..
Hezký den..



1 komentář:

  1. Koukám že máš taky plný sporák jak u mě:-)))
    Struhadlo jsem dostala elektrický od holky vloni pod stromeček. Pořád jsem po něm pokukovala, ale přišlo mi moc drahý. Pak u nás rušili elektroobchod a měli všechno za hubičku ... tak toho holka hned využila.-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...