neděle 31. srpna 2014

...dnešní den

je významný  takovým prostým způsobem...Jednak je našemu vnoučkovi deset měsíců, pak je poslední den prázdnin a zítra,už zase !!!, jdou  děti do školy. A v  Plzni jde do práce, do školy, i moje přítelkyně Jana. Té se předevčírem k vnučce Adélce narodil vnouček Matýsek...vítáme ho na světě i my...a moc  gratulujeme...
Tady je zataženo, mlha, prší. Ještě jsem ráno stihla jít do luk na houby, na ostružiny k jogurtu na snídani..Pěkně jsem promokla, teď se zahřívám dobrou kávičkou...


Toto je kuchařka po mojí tetě,  dostala jsem jí společně s domkem, vydání v roce 1957, čerpám z  ní nejvíc ze všech kuchařek, co mám.  Je plná papírků s předpisy, psané nejen mnou  rukou, ale i tetinou, nebo mého tatínka, přepisoval mi  zase pro změnu recepty od maminky...


No a tohle je studium jídla našeho vnoučka, foto mi posla zeť včera večer, děkuju...


Na dětech je nejvíc vidět let času, každý den něco nového, a všechno je tak nezachytitelné na na delší dobu...mžik a je to pryč a čas letí dál...Konec melancholie, šup, něco dělej, Milado, a nevzdychej...
Hezký den.


2 komentáře:

  1. Staré kuchařky jsou přece jen nejlepší. Koukám že malému chutná:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. ....jo jo chutná, vždyť taky spolutchýně....vykládá, že je do naší rodiny....a moje sestra se tomu smála, lepší jedlík a veselá kopa než kňoural a chcípárek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...