středa 13. srpna 2014

...a už se blíží podzim,

je to cítit nejen podle teplot, ale hlavně podle vůně...
Venku je míň sluníčka, déšť taky ochladl a konečně jsem našla  i svou první luční houbu...Ostružin jsem letos natrhala rekordně, už ani nepočítám,kolik bylo koláčů.A dneska jsme s dcerou udělaly Pavlovu, inspirovaly jsme s u Moniky...v tabletu jsem ještě nepřišla na kopírování odkazů,  ale vy víte, kde ji najít, přeci  ..unasnakopecku...snad jsem to nepopletla...ze dne 12.8. :-)




No a  to  je pro dnešek vše,  hezký večer...



1 komentář:

  1. Miládko, o podzimu mi ani nemluv. Náhodou jsi šikulka. Já tuhla vzala do ruky dcery tablet a zaboha jsem nepřišla na to, jak ho zapnout:-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu