středa 9. července 2014

....několik slov,

než zase poběžím s kopce na autobus....

Toto je foceno v pondělí, přijela jsem na domek brzy, převlékla jsem se a šup za skály do lesa...na borůvky. Borůvčí je hodně, ale ty dva ks mi moc chuti nedaly...Už je po...nebo jich bylo málo...
Nebe bylo plné nádherných mraků, peřinek.
 
 
 
 
 
Udělala jsem něco fotek skal, když jsem pod nimi procházela cestou zpět.
Připadá mi, že se nějak "drobí". 
 
 
  Náměstíčko mezi Malými a Velkými skalami, něco tu budou stavět, je tu navezený materiál...

 
Takových laviček tu za mého dětství bylo spousta, ve výklencích u cestiček, každý víkend jsme s našimi chodili na procházku, většinou pod skalami na Chatu , tam si chlapi dali pivo, my limču a šlo se zpátky buď horem po skalách a vyšlo se právě na náměstíčku...Nebo za skalami, hezky v chládku...

 
Nad vsí, nad kostelem, na cestě, která vede ke vstupu do skal, je pomník "po němcích", celá léta byl bez desky, teď jsem si všimla, že je tam nová....a nové schodišťové stupně, jen bočnice zůstaly " po staru".



 
Když už jsem tu byla, zalila jsem naše tři hroby...teta, co po ní mám domek, bratranec, co se při čištění zbraně před pár lety zastřelil...a rodinný hrob naší rodiny...je toho dost, ale alespoň jsem hřbitov vyfotila. Je opravdu veliký, je tu spousta německých hrobů nebo jen pomníků, rodinné hrobky významných obyvatel...Tohle je jeden památník pro padlé a nenavrácené z války...


 
Tak a ještě jednou pomník pod skalami....

 
....pomalu od něj scházím na hlavní silnici, co vede okolo kostela...

 
....přejdu hlavní a po úzké cestě sejdu okolo našeho dopravního prostředku k domku....

 
A to slunce už je minulostí, včera bylo ve městě jako v prádelně...cestou na bus lilo a byla bouřka, na vsi bylo taky zrovna po dešti. Do večera se to několikrát zopakovalo, celou noc pršelo a byly bouřky, dneska je pod mrakem a ochladilo se.
Jdu se oblékat a hurá na autobus....
Hezký den, dny...
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu