sobota 5. července 2014

na to, že to byl týden pracovní,

byl to pro mne týden i veskrze radostný a hektický....


S dědou při objevování tajů života, všechno ho zajímá, dveře, krabice..

Snad 50 let starý kufírek, pan Há ho umyl, uvnitř zrenovoval a kufřík čeká na své uplatnění....


Všude hračky, vyprané prádlo, prádlo na praní, tašky, krabice....


Poprvé jsme ho posadili do židličky a jedl s námi, je vratký, tak dostal za záda vycpávku...


...moc se mu všechno líbilo, jen jsme ho nepustili blíž..


Jeden kvítek po druhém na angínovníku.


S dědou ve chvíli, kdy už se O. dost nudil...


Poslední zavazadlo do auta, čekáme na výtah.


Plno až po střechu. Před okamžikem dcera volala, že dojeli domů...


Dneska poslední "kuk" na babí..


No a je tu zase ticho, od rána prší, já peru druhou pračku, mám od včerejška novou, tak jí zatěžuju...
Včera po obědě přijel  Zb. ze služební cesty v Německu, já dorazila z práce a začala akce "kulový blesk"... Nová pračka z obchodu domů, stará do auta a pak jí muži odvezli na domek.
Vše úspěšné.
Pro dnešek dost.
Musím se zase vzchopit....
Hezkou neděli a nový týden.

3 komentáře:

  1. Miládko ty ho určitě zaléváš, že tak rychle roste:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hihihi,nezalévám, na to je daleko. ale čím dál tím víc v něm vidím dceru v jeho věku....hezký den...M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten vas mrnousek tak rychle roste a kdyz jsem videla ty dobroty na stole tak jsem si rekla ze vnoucek by se do toho asi taky rad pustil.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu