neděle 25. května 2014

...jsem hotová,

ale mám mokré vlasy, tak si tu jen tak sedím....
                                                             cestou od maminky

vstavače na naší louce 

tyhle stromky jsem si přivezla z Humpolce jako 10 cm semenáčky...před lety, samozřejmě

a loukou zase k domku

smrček jedněch Vánoc..... z květináče

a zase vstavače

rozkvetlá kalina a kožichy trávy, letos jsme ještě nesekali....bylo toho....

z proutku loni na velikonoce....malá "kudrnatá" vrbička

a všude máta, máta, máta

a tohle jsem objevvila u kompostu, asi semínko...uchytilo se a kvete....

A poslední foto je tak pěkné, že nemůže být ode mne...JJ, je to od zetě, ze včerejší noci v Olomouci...
Pěkný co, to já nikdy netrefím, já mám na fotkách jen ten hrom = nic, hihihihi.
Byla jsem drzá a dala jsem to sem, díky, že se nezlobíš, Zb.
Vypadá to jako nějaká nová mapa Evropy....
Dobrou noc a pěkný týden...

3 komentáře:

  1. Tak nás to obešlo .... jen trochu pršelo, jinak klid:-))

    OdpovědětVymazat
  2. No, vypadá to, že nebyl konec...už se k tomu zase schyluje, je dusno a i ptáci míň zpívají....Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky kytiček, těch si v Praze moc neužijeme. Blesky nemají chybu, to vyfotit nedokážu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu