středa 2. dubna 2014

...něco nového....

...něco starého, něco půjčeného...To mi vytanulo na mysli, když jsem nadepsala dnešních pár slov.
Ne, jen něco snad účelnějšího. Naše zelená sedačka nebyla tak stará, ale nepřirostla mi moc k srdci. To jsem si uvědomila, když pan Há včera odnášel křesla z bytu. Nijak mi srdce nekrvácelo. Když odbočím daleko...daleko...naše první společné auto, když ho muž odvážel do bazaru, jsem sledovala se slzou v oku z okna a bylo mi to líto, že nadešel čas loučení. A zelená sedačka nic...prostě to asi nebylo to pravé ořechové...
Večer jsme s panem Há proseděli na rozkládacím křesle...a dneska mám nové sezení...uvidíme, jak k němu přilnu...hihihi.



Měla bych se tomu smát, ale nějak mi do zpěvu není. Mám své oblíbené blogy, na které koukám a čtu pravidelně, pak je i spousta takových, co mě zaujmou maličkostí, pokouknu, přečtu a už se tam nikdy nevracím. Mezi moje oblíbené patří i Markéta http://wwwbaletkova.blogspot.cz/. Posledních několik dní si říkám, kam se poděla, jestli u nich někdo nemarodí atd.,atd., že nemá nové příspěvky a fotky...Tak jsem se koukla do diskuze, jestli někdo něco neví...a zůstala jsem stát, pardón sedět...s otevřenou pusou. Nějaká náhodná čtenářka tam rozpoutala takovou diskuzi, že bych se ani nedivila, kdyby tím vším odradila Markétu od psaní...
CO je komu do toho, CO tam píše, CO tam vkládá a jak si tam "vylévá nebo nevylévá" city a pocity. Je to její riziko, ale nikdo JEJÍ život nežije, tak nám do toho taky nic není....Je to její soukromá věc...a navíc má své kolo vrstevnic a kamarádek, které rozumí všemu, co píše. Nám, náhodným čtenářům a návštěvníkům, dovoluje nakouknout do svého soukromí...mě například tyto "návštěvy" inspirují pro různé rukodělné věci, pro něco, co mě zaujme v interiéru bytu, domu, zahrady, návštěvy na výletech, inspiraci lidskou a tolerantní...
A nejen u ní, ale na jakémkoliv blogu...Ne, nechci o tom začít planě "kecat", ale je mi smutno z toho, jak jedna zatrpklá ? unavená ? nepřející ? osoba může pokazit náladu tolika lidem. A dost.

Markéto, vraťte se, čekám na přestavěný Emin pokojík..., na krásné fotky malé Lotky, máme totiž v Olomouci svého 5ti měsíčního vnoučka ....malého, krásného... a jako toho nejmenšího... si  někdo může myslet, že nejmilovanějšího....Ale všichni víme, že to tak není, ale co kdyby jo....hihihi....
7 dětí
5 dětí
6 dětí
3 děti, 10 vnoučat...
6 dětí....
A mohla bych pokračovat do haleluja...a všude je láska, pohoda a klid...a když přijde strast, a chce-li o tom dotyčná dát vědět, ať se svěří...je to jen na NÍ....

Jdu za panem Há na nové posezení.
Hezký večer, klidou noc...







2 komentáře:

  1. Dneska jsem si precetla co se tam u Markety deje a nemohla jsem verit ze nekdo muze takove veci psat,kdyz nekdo pise jako anonym tak se muze alespon podepsat.Delas nam vsem peknou reklamu.Musim navstivit i ty dalsi blogy kterym delas reklamu,urcite jsou zajimave.U nas dnes lije jak z konve ,mame radst ze bude voda v rybnicich.Vy si uzivejte jarni kvetouci a doufam ze i slunecni pocasi.

    OdpovědětVymazat
  2. Uplne jsem zapomela pochvalit novou sedacu , na te se musi dobre sedet hlavne na konci kde se pekne natahnou ubehane nozicky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu