neděle 30. března 2014

....jaro...

...začalo, doufám, že mu to vydrží.

Moje kamélie v ložnici kvete a kvete, občas na ní pustím trochu studeného vzduchu, aby si myslela, že je doma, v horách v Japonsku....


Na vánoce kvetoucí vánoční kaktus kvete znovu a změnil se tudíž na kaktus velikonoční.


Likvidovala jsem  odstřižky, kterých už byla pěkná krabice. Tak jsem si připravila šablonky, nařezala něco látek a toto je pohotovostní krabička na domek, zatím tam stroj nepovezu, tak na chvíle volna....
Musela jsem to ale nejdříve vyzkoušet, jednak jsem to nikdy nedělala, druhak jsem nevěděla, jestli mě to bude bavit. Jde to.....


O mytí oken už jsem se asi zmiňovala....využila jsem tedy sil (mých) a začala jsem přerovnávat i jiné věci, než jsem původně měla v úmyslu. Tak jsem mladým vyprala deky, převlékla, uklidila úložné prostory. Objevila jsem jednu starou deku, kterou nikdo nechtěl na spaní, protože, když se povlíkla a přikryli jste se, za chvíli sklouzla a byla celá ve spodku kapny. A chudák člověk byl přikrytý jen plátnem...Tak jsem jí vyprala a vsunula do obalu z látky, přišila jen s jednou chybkou a je to normální deka..Už by asi ani neklouzala, ale nechám si jí na přikrývání "při šlofíku" a nebo pod vnoučka....
Jak říkám, deka za 50,0 dostala obal za 500,0  hihihihi....


No a když jsem byla u těch zbytků, něco už jsem měla ušito do čtverce. Původní plán mohla být deka pro psíka u babičky ??? No nevadí. Našla jsem jeden nepoužívaný polštář velký, po vyprání se tam ta vlákna nějak zcucla...Byl na vyhození, ne, na použití obsahu do jiných polštářků, nebo tak něco...Tak jsem ho ohnula napůl, došila látku na půlky na polštář, narvala jsem tam ten polštář a natvrdo v ruce sešila....
No a mám podpěrák pod záda u TV.


Umytá okna, čisté záclony, osprchované kytky. Krása.

Tak to byla moje pohotovostní sobota. A ještě mám i dneska......Změnou času jsem vstala normálně, dožehlila povlečení, uklidila neuklizené....a vstal pan Há.
Jdu.

1 komentář:

  1. Miládko ty tedy nezahálíš.... Pár dní jsem byla bez internetu, tak doháním:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...