neděle 23. února 2014

...Ella má pravdu....

Ella v Austrálii má pravdu, za sto let budou třeba pranostiky jiné, protože na dnešek je :

23. únor – Na svatého Polykarpa, sněhu plná škarpa.

To snad ani není pravda, že to tak někdy bývá...Tady je jaro, ptáci jsou z toho taky dost divocí...nejen lidi a hlavně zahrádkáři...já jsem v klidu.

Moje páteční hromádka na stolku.

Ušité povlečení, po drobných peripetiích vím, jak na to příště. Pokud to tedy nazapomenu a neudělám stejně......

Nějak mi nic nešlo na 100%, minky mě trápilo i ve spaní. A to chci dělat ještě jednu deku....nerada bych s minky skončila jako se lnem.....nikdy už nebudu nic šít ze lnu....hihihihi.....

U TV u olympiády jsem doháčkovala síťovku, nedala jsem tam k ní jen cca 5 m zbylé příze, spotřeba 2x50 g Camilla.

Teď je večer, půjdu si nachystat věci do práce...kapesník, prádlo, peníze, tašku, oblečení, botky...znáte to ne ???
Dobrý večer a ještě lepší start do nového týdne...

3 komentáře:

  1. Miládko zapomeň na pranostiky, ty už dávno neplatí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, mě nalákalo to prodlužování dne....hihi...ale budu se nad tím muset zamyslet a uvidíme....Já vím, doba našich prababiček už není....Hezký den...M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka vlevo na liště je moc hezká, sluší vám to tam :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...