pondělí 10. února 2014

...a zase pondělí.....

Pranostika na dnešní den :
O svaté Školastice navleč si rukavice.

Proč by taky člověk začátkem druhého týdne v únoru chodil bez rukavic, že.......

Dnešní den uklidnil mou duši, rozhodnutí padlo včera, dneska jsem ho sdělila v práci. Nadšení z jejich strany zatím žádné....hihihi....Mě se ale ulevilo a zase se pokusím získat svou sebedůvěru a chuť do života. Do včerejška mě držela jen představa naší dcery a vnoučka a pana Há, který mě opravdu POTŘEBUJE.
Ode dneška si začnu představovat a připravovat život bez zaměstnání. A že plány mám...máme....

Včera jsed doháčkovala poslední řadu a začistila deku, no střední dečku. Přes dírky ve vzoru je teplá.


A už jsem ve své syslírně vyhrabala další bezplánové vlny a budu dělat další deku, na domku se užijou a mně tu nebudou klubka překážet a strašit, že z nich nic nedělám.

Mám v plánu udělat barevnou vlnovku.
Inspiraci jsem našla tady http://falandodecrochet.blogspot.cz/


Tak...Končím pro dnešek.
Dobrou noc všem.

4 komentáře:

  1. Krásná deka, po takové toužím už léta. Jen nějak nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  2. Deka se ti moc povedla - vybrala jsi jednoduchý vzor a umírněnou barevnost - však se říká, že v jednoduchosti je krása:-) Také jsem na jednu velkou deku zpracovala darované zbytky materiálu a máš pravdu, i když je "díratá", tak hřeje:-) Budu se těšit na tu s vlnkami:-) ahoj Zuzana Od kolegyně vím, že je těžké se rozhodnout, zda ještě chodit do práce nebo si užívat zaslouženého důchodu. Máš však tolik aktivit a určitě jsi se rozhodla dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezka deka a ta druha bude taky pekna.Takovou stejnou delala pred ctryriceti lety moje kamaradka pro sveho mrnouska.

    OdpovědětVymazat
  4. Deka se moc povedla. Já také ráda háčkuji vlnky, jsou jednoduché a ideální na spotřebu zbytků vln. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...