neděle 5. ledna 2014

Tento způsob zimy je velice podivný.

Jsem mrzutá, i příroda musí být mrzutá.....
Dneska v noci pršelo, jen se lilo, až se rozední, jsem zvědavá, co mi ukáže pohled z okna. Jestli ve vyšších polohách padal sníh. Uvidíme, ale myslím si, že ne. Včera v TV ukazovali mínusové rekordy v USA a Kanadě, sníh napadl i v Izraeli a někde v Africe, jen tady u nás nic. Ne, že bych po tom tak toužila, brodit se a klopýtat ve sněhu, mít promáčené boty a strach, že sebou někde pořádně praštím....Ale zvyk je železná košila a já jsem opravdu zvyklá na střídání ročních období. No nic, stejně s tím nic nenadělám...hihihi, podle rosničkářů se má ochladit až koncem ledna....To zase jaro přijde později a na domku, který máme v nadmořské výšce 550 m, bude sezóna na zahradě krátká a skoro nic neuzraje jak má....Omezuju sadbu už jen na kytky, něco salátu, bylinky, nějakou dýni, cuketu a poslední dva roky brambory v několika řádcích. Uvidíme, co bude letos....

Trochu jsem háčkovala, jednu dečku jsem dotáhla do konce, druhou jsem vypárala. Do poloviny byla moc pěkná, ale pak se mi začala stahovat, i když jsem jí dělala přesně podle návodu. Nakonec začala vypadat jako malá čepička....Chtěla jsem udělat dvě podobné, na fialkové polštáře dceři do ložnice, ale nakonec jsem to s tou druhou vzdala....až někdy k tomu zase sednu....

Tu knihu jsem ještě neuklidila, dcera chtěla nějaké říkanky na čtení pro O., nakonec si odvezla Český rok a já tuhle ještě nedala na její místo, hodně nahoře a vzadu v knihovně....
Na mém šicím stolku už je zase řezací deska, včera jsem jen rozstříhala nějaké svetry, už nenošené, a pokusím se z nich učít polštářky.


Mám pocit, že za mnou není vidět žádná práce. Ale je to spíš tím, že jsem celý den doma.
Dopoledne si poležím, jsem přeci nemocná...pak uvařím oběd, přečtu si poštu na pc, oblíbené blogy, zajdu na Pinterest "pro inspiraci" a je dopoledne pryč. Mám vycházky, tak na chvíli ven....No a pak pár drobností a je tma a pak  i večer. Už jsem přerovnala, ostříhala a umyla kytky, přerovnala jsem nějaké věci ve skříňkách. Uvolnilo se mi místo v zásuvkách, ještě nejsem rozhodnutá, co do nich. Ale nejspíše klubka "nasyslených" klubíček přízí a vlny. A do uvolněných krabic po nich bych mohla roztřídit moje koníčky. Ne, že bych to neměla...ale při přípravě Vánoc jsem zjistila, že mi některé věci "prolínají" do jiných krabic...a že bych zase měla udělat inventuru...Paličkování, pedig, malování, razítka, barevné papíry, věci na Vánoce, Velikonoce...atd.atd. Natištěné nápady na šití, šablonky......
Takže nové rukodělné práce na fotkách zatím nebudou.....
Dobrý den přeju všem.
Pa.


1 komentář:

  1. Zase je dobře že nemrzne, ušetříme na topení:-))) Ale nějaký sníh by to chtělo..... holt letos mají sněhovou protekci jinde než v Čechách:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...