úterý 21. ledna 2014

...no, nevím, nevím....

Povzdech nad tímto textem sama musím brát s rezervou...Jsem dva dny v práci, klídek, pohoda...zatím žádný stres...a jsem odpoledne tak unavená....Musela jsem si včera i dneska chvíli lehnout, pokusit se vše nepotřebné pustit z hlavy , a "relaxovat".Snad to všechno ustojím. Ráda bych něco šila, dělala své oblíbené motání aj. a zatím to vypadá tak, že na to budu mít elán asi jen o víkendu...

Venku dneska poprvé v tomto roce regulérně padal sníh, ale nic moc, vyfotila jsem to po třetí hodině odpolední. Ale doteď je to tam skoro to samé, mokro, lesklo, hnusně.


Myslela jsem si, že po dvou hodinách budu dokumentovat příchod zimy, ale nepovedlo se.
Snad příště....


Další dočtená knížka od Ježíška. Když jsem četla Žítkovská bohyně od Tučkové, hned jsem se dívala, jako vždy, kdo to je, co dělá, jak vznikla myšlenka na napsání....A mimo jiné jsem narazila na tuto knížku, byla bohužel už vyprodaná, ale zapsala jsem se jako zájemkyně a teď, když znovu vyšla, knihkupec mi jí nabídl.
Zajímavý pohled na "věc" očima národopisce a obdivovatele všeho lidového. Ale román to není.....
Vedle ní deka, pomalu postupuju, motám v každé volné chvilce, třeba u TV.

Dobrý večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...