úterý 3. prosince 2013

... a co teprve po prolomení limitů....

To tedy bude ZASE mazec....Pořád jako tento ne příliš povedený snímek dneska před čtvrtou hodinou odpoledne. Mlha a hnusně...


Včera jsem šila pro dceru běhounek na stolek a nevšimla jsem si, že je tam v látce kaz....


Dneska jsem pro našeho měsíčního vnoučka koupila od známé odstrkovadlo, je tedy pravda, že čas letí...
a co je doma, to se počítá, že....


No a taky už větší oblečení, první tepláky se slonem na zadečku...


No a abych na sebe "vykecala" úplně všechno....hihihi....přišel mi balíček se semínky a několika cibulkami...V tom červeném sáčku je vánoční směs hyacintů na rychlení. A ten větší balíček se semínky vpravo v dolní řadě je pro změnu zase vánoční balení směsi bylinek, to už jsem vybalila z barevného sáčku...


Tak je tady vidět, že už myslím všeobecně hooooodně dopředu, nejen u toho odstrakovadla.
Jdu něco motat....
Dobrý večer, dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Ahoj Miládko, taky myslím hoooodně dopředu, takže semínka už mám taky:-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Bylinky - už vidím tu voňavou a rozkvetlou zahrádku !!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...