neděle 8. prosince 2013

...chřipková neděle...

Ani dneska ještě není panu Há do tance...a mě začaly bolet nohy. Ale bojuju s tím...
Ráno jsem pekla chleba, vařila dvě jídla, aby měl pan Há jen na ohřátí i v týdnu, žehlila vypraná povlečení ( to nesnáším, jak mi žehlička nevadí u patchworku, tak mám husí kůži u normálního žehlení, řeším to buď sklenicí vína....nebo si nahlas zpívám....) a další hromádku prádla, prostě už mám "odžehlíno", myslím v životě......
Odpoledne jsem pletla, četla si a byla na netu "pro inspiraci", jak tomu říkám.

Milá Jano, jestli sleduješ nadále můj blog, napiš mi, jestli chceš podkafíčka čtvercová nebo hexagony, na jednom je chybka....ale dá se vydržet....hihihi.


Měla bych zase oprášit svoje pletení pedigu. Tohle bylo vloni....vloni...????

 Je večer, v pokoji svítí dvě svíčky na adventním věnečku, jedna u hvězdy na stolku, pan Há sleduje detektivku...já uklízím v šití a vymýšlím, CO budu zítra po práci dělat.....
Hezký třetí adventní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu