pátek 20. prosince 2013

...a zase doma....

Neuteklo tolik vody a já mám zase trochu pozměněný život. Už dobrý týden mi nebylo dobře, přikládala jsem to stresu z blížících se Vánoc, spojených s cestováním...a taky pan Há přispěl svou chorůbkou...
Ne, bylo to jinak, měla jsem malé bezdeší přímo před lékařkou a už na mě čekal vozík, pokoj, příjem,
rozpíchané ruce, pokusy, hokusy...Ale jsem doma, mám "slabé srdce", jak mi řekl malý drobný lékař neznámé národnosti...samozřejmě i po konzultaci s jinými. Ale pustili mě domů...Tak jsem bez cestování a možná...možná....ne, venku namrzává a já nechci, aby takovou dálku cestovali...

Dneska jsem teprve otevřela balíček, co mi poslala ve výměně u Ajky Martina Martia...Taky byla indisponovaná, přesto a právě proto jsem jejím výrobkem nadšená, já na tyhle maličkosti nemám trpělivost, ale moc se mi to líbí...děkuju, děkuju....Obdivuju jí, že i přes svůj prstový hendikep práci pro mou maličkost
/ velikost...hihihi.../ nevzdala...Děkuju.


a to malinké cukroví...to vosí hnízdečko.....


Takže druhá radost dneska, první, že mě pustili domů relativně v pořádku...lepší už to NEBUDE....a pak druhá v podobě dárku.

7 komentářů:

  1. Miládko nádherný dáreček ti Martina poslala:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Je to neni dobra zprava ,doufam ze ti zase bude brzy lip.Dostala jsi moc hezky darek .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem optimistka, jak ukazuje i název mého blogu, jen včera jsem si pofňukala...taky to někdy potřebuju, politovat se trochu....Hezké svátky a pohodu...Milada Milky

      Vymazat
  3. Ahoj!tady Denkovka.Moc mě mrzí,co tady píšeš.Chtěla jsem ti poděkovat za pohled a popřát hlavně hodně chvil společně s chlapečkem.A vy nikam nejedete.Píšeš s takovou lehkostí,vůbec nejsou znát starosti,bolesti,stresy, únava...,jen radost z tvoření.Proto sem ráda lezu.Přeju hodně sil ,když je člověku blbě,tak je potřebuje.Hodně pohody a radosti s vnoučkem vám přejeme my všichni z Olešnice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc...mě to "dělání" dost pomáhá, někdy bych se totiž z toho všeho mohla picnout....hihihi. Ne, dneska už je mi dobře, vyspala jsem se ve své posteli, pan Há je taky relativně fit (lepší už to nebude...) a mladí možná přijedou....I vám všem všechno...hlavně zdraví...Milada Milky

      Vymazat
  4. Moc Ti přeji, aby bylo lépe. Teprve, když má člověk nějaký zdravotní problém, začne se na život dívat úplně jinak, ale Ty to bereš hrozně statečně. Přeji krásné a klidné svátky. Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu