středa 16. října 2013

....zase tři dny....

Jojo, už zase tři dny jsem tu nebyla psát....Nedivím se, bylo to zase hektické....
V pondělí mooooc práce v zaměstnání, poslední den pohotovosti...Přišel mi balíček....Trochu jsem šila.
V úterý měl pan Há kulaté narozeniny, tudíž jsem se ráda věnovala pouze rodinnému životu.
Dneska jsem byla u Járy, tj.můj kadeřník, a mezitím přišly další dva balíčky.....
A tak jsem tu.

Fotky jsem uložila najednou a nejsou chronologicky seřazené, ale to přeci nevadí....

Prvvní jsou nové látky od Mellu...
http://www.umelluzinky.cz/

Jako vždy rychle, krásně zabalené a ještě i se svačinkou...moc děkuju...
Vzkaz pro dceru : ...nezapomeň, že jdu za chvíli do důchodu a než budu žít jen z něj=rozuměj z důchodu, musím ještě něco "nasyslit"....


Tady jsou domácí mýdélka od Moniky...http://unasnakopecku.blogspot.cz/.
Její blog je nádherný, spousta inspirace. Koukněte.....



Tady je výrobek mojí dcerky, odvezla si minulý víkend nějaké bavlnky a kousek kanavy...a vyšila mi to. 
Na dva pytlíčky na levandulové mýdlo jako dárek....Vzor jsem dostala od další šikovné "dívčiny"...
pro mě jsou to všechno dívčiny ve věku okolo mojí dcery...




http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/
http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/2013/09/nakonec-to-je-pytlicek-levandulovy-darek.html

Napsala jsem si o vzoreček a ona pohotově poslala mailem, děkuju, Aničko.


No a tady jsou moje všechny dřevěné formy na tlačený perník...Ty tři nahoře jsou z loňska, na fotce pod nimi jsou ty nové,  od  http://rezbarstvisalamanek.cz/

Už bylo dost toho bohapustého chlubení, jdu něco dělat, nejdříve večeři a pak se uvidí...
Hezký den, hezký večer.
Pa.

4 komentáře:

  1. Ahoj Miládko, koukám že pilně zaměstnáváš poštu:-))
    Jé a to se máš, za chvíli do důchodu .... já než se tam dohrabu, tak ho zruší:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Nejdrive velka gratulace a hodne zdravi panu Ha k narozeninam.A ted tolik krasnych latek to se bude sit a ty formicky na pernik ty jsou nadherne. Dcera umi hezky vysivat.S tim syslenim mas pravdu a je to dobra vymluva k nakupovani.

    OdpovědětVymazat
  3. Milado, to mám radost, že se předloha ke křížkové výšivce tak rychle využila :-) Výšivka vypadá pěkně :-) A závidím ty formičky na vytlačovaný perník, asi si nějaké letos taky budu muset pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Milky, teprve teď jsem našla, jakou máš radost na fotce, jsem hrozná:-) Doufám, že vás všechny dobře namydlily:o)
    Krásný víkend, Monča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu