pátek 11. října 2013

...podzim vrazil do dveří bez zaklepání...

jj,
Vrazil do dveří a vítr je přirazil.....
Venku je dneska echt podzim, od dopoledne leje, doslova, je to studený déšť, pěkně ochlazuje...
Lidi rychle obuli teplé botky, bundy s kapucí a najednou je deštníků plná zastávka...V našem městě totiž, prý z bezpečnostních důvodů a jejich stáří....tyto zastávky zbourali a místo nich za určitě pěkný peníz...postavila firma nové. To, že pod střechu těch minulých se vešlo lidí...,že by zaplnili autobus...tak pod tuto stříšku se schová pár lidí a zbytek je pod těmi deštníky...
Kdo dřív přijde, ten dřív mele.
Po příchodu domů jsem se sušila, četla maily, prohlížela oblíbené blogy.
V předsíni na žehlícím prkně čekají dva polštářky na zkompletování ...Koukám, že i prkno bude potřebovat novou košilku....


V kuchyni na jídelním stole schnou barevné listy, natrhané za prudkého deště...Chci je smočit v parafínovém roztoku a uvidím, jestli půjdou použít na věnečky. To není můj nápad, viděla jsem to na blogu.... a nemůžu najít, kde....Prostě zbytky svíček do misky na vodní lázeň a potom jen list smočit ???? a položit, nechat zaschnout...Vypadalo to moc pěkně, listy jsou "trvanlivější, chci to prostě zkusit. Pak dám vědět.... 

Koukám, že se na obrázek přimotal i pan Há.
Momentálně peču v troubě "rychlý chleba ", zjistila jsem totiž, že přemírou údržby...ryze mužského charakteru....mi podtýká míchací mísa v pekárně. Takže jsem všechno upatlané uklidila, i vyhodila, a peču v troubě.Ne, troubu jsem ještě nevyhodila, jen ty vylité a upatlané ingredience.
Budu si muset přivezt jinou pekárnu z domku.


1 komentář:

  1. U nás dneska odpo přestalo, tak jsem hned navlíkla holínky a už jsem byla s foťákem na zahradě:-)))
    Ty listy ve vosku jsem taky někde zahlídla, a taky nevim kde:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu