úterý 13. srpna 2013

....ve vzduchu je cítit podzim...

Ano, měla jsem takový pocit cestou domů z práce. Natrhala jsem si několik větviček a pokusila se je naaranžovat do misky, padalo to. Tak jsem je dala do květináčku s vodou. Uvidíme, jak dlouho to vydrží.
Možná je trochu na fotce vidět nepořádek, pan Há konečně....opravuje ty dlaždičky a znáte chlapy...Mají všude všechno rozhrabáno....




Včera jsem měla, snad, vrchol smůly " do třetice". Před měsícem auto...pak bojler na domku a včera odešla do věčných lovišť i televize...Tak jsem chladnokrevně zavelala k odchodu do obchodu a jednu novou jsme ulovili...No, snad už jsme tu smůlu překonali....

Takže můžeme koukat na atletiku a fandit našim. Před chvílí běžela Hejnová....

No a já začala dávat dohromady látky na ty dva polštářky, Jana nechala výběr na mě, tak jsem zvědavá, jak se to pak bude líbit.


Jdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu