středa 31. července 2013

...není čas, nejsou lidi....

 
 
Inspirace z netu, v posledních dnech by se mi takováhle koupelna moc líbila.......
 
Vtipkuju, ale na druhou stranu zase tak moc ne. Mám dneska poslední den pohotovost na telefonu, je poslední den července, v práci je nás málo...dovolené...takže si to každý umí představit. V pondělí i úterý jsem toho měla dost, včera jsem dostala balíček od Šárky, látky, na které se vždycky moc těším....Takže, až dneska přijdu z práce, musím si je pořádně prohlídnout a rozmyslet...a pohladit...
Kupuju u ní i tkané látky, kanafas, tak mě zaujal tento článek na netu...

http://www.anunkblog.com/2013/07/kanafas-ceskyczech-kanafas.html

Blog si vedou čtyři kamarádky, jedna žije v Brně, jedna v Praze, další v Curychu a jedna v Düsseldorfu.
Každé povídání je jinak zajímavé, tohle je o tom kanafasu....hihihi.

http://www.anunkblog.com/

Dneska je zataženo, protože pan Há musel mermomocí jet na domek. Před chvílí volal, že tam prší...Tady ne, ještě ne ?





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu