úterý 16. dubna 2013

...ňuchňání...

Dneska bylo konečně jaro, i když odpoledne to vypadalo na bouřku, možná někde i byla.
Včera jsme byli mimo město a přišel mi balíček od Šárky http://www.sar-latky.cz/, byla jsem si pro něj na poště. A hned rozbalit, a jak říká pan Há, ňuchňám se s nima....


Jsou všechny moc pěkné.
K těm dvěma čokoládovým mám taky ještě proužek i kytičku v tmavě cihlové....


Skandinávie, tentokrát opravdu pro mě.


Tato je moc pěkná, zatím nevím , na co, klidně nějaké košíčky na kosmetiku ???


Tady jsem přidala ještě  dvě látky, puntíky, které mám z minulého nákupu, uvidíme, co mě napadne s nimi dohromady udělat. Miluju látky....
Ráda u Šárky nakupuju, jsem moc spokojená s kvalitou látek, rychlým vyřízením a pokaždé dostanu  jako dárek nějakou stužku. Všechny ty minulé jsem použila na ozdobu kraslic, bylo to moc pěkné.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu