neděle 24. února 2013

....třetí....

Neděle, sněžilo zase celou noc, na silnicích blázinec, dopoledne na sídlišti klouzavo a spousta sněhu. Přesto venku chodili lidi, bohužel většinou o holi, nebo francouzských holích, kam tak nutně potřebovali jít a pak jet...nevím. Nejméně byli vidět rodiče s dětmi, natož děti samotné.
Mám pohotovost, dopoledne jsem mluvila s maminkou a pak dcerou, vařila, prala další prádlo.
Kopce vidět nejsou....





Po obědě si pan Há vzal něco na pocení a spinuškal a já šla došít ty nastříhané čtverce.
Rozložila jsem je na žehlicí prkno a vyfotila. Mám své favority, barvou i vzory.







Pan Há vstal, šel se převléknout a napít, asi bude zachumlaný koukat na nějaké zimní sporty....
Já si sednu s čajem k němu a budu háčkovat. Snad mě nechají.....


1 komentář:

  1. To je panečku úroda! Takové krásně barevné čtverce, moc hezké látky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu