čtvrtek 10. ledna 2013

325/365

Tak a usedám na chvíli k pc.
Vybírala jsem látky na deku pro miminko = vnouče = mojí nejlepší a "nejstarší" kamarádky....Nejstarší myslím "nejdéle sloužící" hihihihi. Od  našich14ti let......
Nechci, aby to bylo tak úplně miminčí, ten čas uteče strašně rychle... spíš hrací batolecí. Vybrala jsem panel s holčičkami, domečkem, ptáčky...má to být holčička ??? Kdyby ne, odložím a ušiju klučičí, mám ještě i draky a brontousaury...
Musela jsem si to vyfotit, tak líp vidím, jestli to k sobě trochu jde. Barevně i vzorem.








Zádíčka by byla to nejspodnější, panel je krémově obroubený, tak asi kombinovat s puntíkem a jednobarevnou krémovou, obrázky jednotlivě obšít jako srub a zarovnat do velikosti...80x100, borduru asi krémovou, a olemovat bych to chtěla tím proužkem...nevím, asi tím vlevo, i když se mi líbí i ten vpravo do červena. Nevím, musím si to nechat projít hlavou a očima...hihihi. Možná borduru složenou i z té látky na zádíčka. A lemovací proužek naštorc....Proužku do deky se docela bojím, tam jsou chyby nejvíc vidět...Uvidím.
Tady leží kupka a budu okolo ní chvilku chodit...
Možná mám někde ještě jednu, světlejší krémovou...Prošila bych to ručně asi hnědou mulinkou, uvidíme....spíš tedy obšila nějaké detaily.



A už jsem chycená, začínám nad tím přemýšlet....
Dobrý večer, dobrý den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu