čtvrtek 27. prosince 2012

311/365

První pracovní den mezi svátky je takřka za námi. Ale já mám dovolenou a jsme ještě v Ol.
Ráno bylo docela slibné, východ hrozil pěkným počasím, na západě byly mraky, trochu oblačnost, trochu ještě i noc...

 



Toto byl původně první obrázek, ale přes sklo a jsem na něm nejvíc já....



Dopoledne jsme zajeli do Brna, byli jsme i v Ikea. Tam jsem utratila peníze za něco málo věcí, které jsem sice tak nutně nepotřebovala, ale když byla ta příležitost, hihihihi. Něco odvezeme domů v kufru, něco mi mladí přivezou za měsíc...
Teď je už tma  a počasí se vyvrbilo, leje jako z konve.

1 komentář:

  1. Tak u nás už pršet přestalo a vysvitlo sluníčko... no, do sněhu to má daleko:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu