sobota 10. listopadu 2012

263/365

Je sobota, pohotovost, dopoledne jsem byla v práci....Dědoušek vypil neznámou tekutinu, leč nebyl to alkohol, ale nějaká čistící ???? kapalina...Snad bude OK.

Já dopoledne rychle, s pomocí pana Há, uvařila, přišla jsem totiž domů těsně před polednem.
Po obědě jsem odpočívala, pak chvíli povídala s dcerou...Jeli dnes na výlet do Atlanty.

Já doprošívala v ruce deku, zítra jí dočistím, zarovnám a snad mě nechají........našít lem.
A bude hotovo.

Dneska jsem už jen rovnala kytky, obírala suché lístky, pan Há "má radost", zase jsou na zimu plné prarapety a poličky.....





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...