neděle 28. října 2012

250/365

Je neděle, vyčasilo se, slunce svítí a vypadá to spíš na prosinec. I přes to slunce je na některých místech sníh, ve městě, kde hned sleze i v zimě a když leží, je kalamita.....
Já tu změnu pocítila v plné šíři, nebyla jsem od rána schopná nic udýchat, sevřená hruď, dech jako Pivec, když se smál...
Takže posedávám, polehávám....snad si tělo zase na další změnu rychle zvykne.

Mám připravenou pohlednici:



A dodělala jsem poslední čtvereček na polštářek, tedy jen jeho lícovou stranu. Bylo to docela s velkým sebezapřením, poslední byl  ten tmavě modrý a to já vůbec nevidím, kam a co píchám. Už bych nemohla plést tmavý svetr.
Ještě nevím, jak to k sobě sháčkuju a jakou barvou. Asi krémovou, protože polštářek bude krémový, jednobarevný.Volba barev vedle sebe je namátková, to bude otázka dalšího procesu....hihihihi.



Hezký zbytek sváteční neděle. Děkuju za návštěvu.....

1 komentář:

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu