sobota 22. září 2012

214/365

Sobota byla = je bláznivá.
Ráno lilo jako z konve, měla jsem pocit, že se plní jeden můj sen, posedávat, polehávat doma v teplíčku a nic nedělat, zatím co venku je psota slota nečas....
Dopoledne se začalo vyjasňovat, po obědě už svítilo sluníčko, ale foukal silný vítr. Pak se to honilo sem tam, mraky, slunce, mraky, slunce....
Mám pohotovost, tak se v duchu modlím, aby byl klid. Naše, jinak dost zaměstnaná laboratoř, nemá kvalitní přístroj na stanovení metanolu, kvality i kvantity, tak se "naše" vzorky pacientů vozí do Prahy. Zatím jich tu, chválabohu, moc není, jen strašpytlům = strašpytelkám jsme stanovovali, zda nemají v koupeném alkoholu metanol...asi jim bylo líto to vylít. Bohužel, tuhle službu děláme soukromým osobám za úplatu = platbu, jsme zdravotnické zařízení. Otázkou pak je, jestli zlikvidovat půllitr rumu za cca 120,O ?????Kč, nebo zaplatit za stanovení 648,0 Kč.....A dost o práci.
Co já dneska dělala?
Ušila jsem dceři dvě taštičky na doklady na univerzitní vánoční burzu, výdělek na onkocentrum dětského oddělení. Jedna je položená nahoru líce, druhá rubem, látka Paříž.....



Ušila jsem si ubrus do kuchyně, konečně jsem ho vyměnila, hihihihi....



Jiný úhel, jiné světlo, tahle barva detailu je ta pravá.



Poslední kvetoucí jiřinka ve váze, ty ostatní pomalu uvadají...



Ke všemu tomuto jsem ještě i trochu vařila, a protože jsem měla dost zeleniny, zbytek jsem naložila do láku do dvou sklenic a brzy je spapáme....Je to trochu rozmazané, ale neopakovatelné, odneseno do špajzu.




Ještě asi dneska nastřihnu na další taštičky, jinou látku. Pak trochu popovídání s panem Há, ten teď sleduje TV....A začalo se stmívat, nebo zase mraky ???? Dobrý večer, dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...