sobota 18. srpna 2012

....a ještě pár slov....

Dneska je sobota, venku bylo docela hezky, ale my jsme doma, mám pohotovost a nějak se oba moc "necítíme"...
Já ráno z přemíry energie umyla okna, no a potom už jen drobkařím....hihihi...ach ta záda.
Dodělávala jsem nějaké drobnosti, škrobem ve spreji / LIDL/ jsem škrobila dečky, trochu prala, vařila, prostě sobota, znáte to, ne ????
Začala druhá polovina srpna, za několik dní bude konec prázdnin, letí to, letí...
Vidíte,nenene slyšíte ??? dneska ten můj kňouravý hlas, fuj, že se nestydím...Radši to honem ukončím, abych se nakonec nerozplakala....Kdo mě zná, ví, že to nejde, nemajíc slz....
Tak trochu optimizmu...jo jo jo......

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...