sobota 11. srpna 2012

174/365




Je sobota, den proměnlivý, ráno pršelo, pak svítiol slunce, pak zase nebe zatáhly černé mraky. Je podvečer, svítí slunce....No, mě počasí moc nevadí, jsme doma. Chvílemi něco dělám...uklidila jsem si v šití, vyzkoušela novou kedrovou patku, uklidila v ložnici....
Pak zase koukáme na olympiádu...a nebo na detektivku. Nechci to zakřiknout, ale takový den jsem už delší dobu potřebovala...
V kuchyni na jídelním stole mi kvetou zbytky přivezených jedlých chryzantém. Jsou nejen krásné, ale i zdravé.



http://osiva-semena.cz/asijska-zelenina/964-chryzantema-jedla-chrysanthemum-coronarium-prodej-semen-09-gr.html

Při uklidu jsem zase trochu přerovnala novou polici. Už není nad skříňkou, ta je přestěhovaná jinam. Tady bude stát malý psací stůl, leží nečinně na domku, protože v šatně = mojí šicí dílničce, je moc teplo na práci a na malý stůl se mi nevejdou deky na šití....Tak bude stolek pohotovostní na šití větších věcí a pod něj dám koš na ušité i neušité deky a zase bude volněji jinde. Malý byt není moc dobrý na takového koníčka....když se musí denně vše zarovnávat a uklízet, abychom se nepřerazili při jiné činnosti....Potřebovalo by to místnost navíc...hihihi....Ale,vymyslela jsem to dobře.
Až dojde k nastěhování, tak to ukážu.



Ještě proberu látky, potřebuju ještě několik kousků zbytků vánočních látek z loňska...a nevím, kde jsou. A potom zase olympiáda...
Dobrý večer, dobrou noc. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu