neděle 29. července 2012

161/365

Je neděle večer, doplnila jsem nějaké resty....
Ve městě je skoro stejné dusno, jako bylo na vsi.
V pátek zahrádka, uklid...
V sobotu návštěva kamarádky, pak chvíli na pouť a najednou byl večer.
Dneska zase takové ty obyčejné, ale radostné starosti s domkem, kytičky, sekání trávy, vaření, balení a cesta domů.
Protože mi selhal fotoaparát..a tedy jsem selhala hlavně já, udělala jsem jen několik ne příliš
kvalitních fotek....

Denivka nezvyklé barvy, pocuchaná po lijáku, který byl tak 3x za odpoledne.

 



krásná barva...                                                     keramika od dětiček z mateřinky z pouti





Náš stůl před odjezdem...co zabalit domů.....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...