sobota 30. června 2012

141/365

Tak a jsem tady.
Včera jsem usoudila, že stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko...je opravdu na nic. Tak jsem si večer pustila šicí klub s Bellet a začala jsem zase šít. Ten Jelly Roll  http://www.bellet.cz/bellet-fabrics/ mi přišel v pondělí a měla jsem s ním jiné plány...Ale zaujalo mě to video a plány budou zase jiné a jindy, že. Ušila jsem dva bloky,dneska ráno jsem brzy vstávala, mladí my volali, že už vyjeli z Olomouce, tak jsem se rozhýbala a mimo jiné jsem si připravila další látky na další bloky.







Včera jsem šla tak pozdě spát, že jsem ani neměla čas na přemýšlení... a černé myšlenky. Je pravda, že práce asi léčí duši....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu