pátek 15. června 2012

127/365

Pátek proběhl v relativním klidu. Chvíli jsem se sice zdržela v práci, ale konec dobrý, všechno dobré. Pro ten okamžik.
Po příchodu domů jsem sešila top synovci na deku, ale zjistila jsem, že je to čtverec, kus z boku odstřihnu na polštářky a na délku ještě přišiju 5 pruhů. Ale dneska už ne....





Obešla jsem byt, vyfotila miniaturní sazeničky živorodek od kolegyně, některé už se přichytily, to budu zase sbírat po zemi "mladé".....



Mám přes víkend pohotovost, budu doma, mám naplánováno spoustu práce, tak jsem zvědavá, jestli mě nechají....

 




Ale o tom všem radši až po.....Dobrou noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...