pátek 8. června 2012

120/365

Dobrý den. Podle čísla by měla být skoro třetina roku za námi, to je fakt dost děsivé. Ještě jsem se ani  moc nerozkoukala a budou prázdniny...jj.
Dneska se trochu otočilo počasí, bylo strašné dusno a okolo 14 té hodiny tady u nás spustily prudké přeháňky. Lépe řečeno, lilo jako z konve. Teď je zataženo a maličko se ochladilo. Mladí jsou na dálnici Hradec Praha, prý je horko a zatím nepršelo...
Tak a jsem skoro hotová se psaním. Půjdu pomalu dělat večeři, potom posedím s panem Há a pak už přijede holčička moje...hihihihi...
Tady jsem našla typ na dárek pro kolegyni.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wmGlCkcmGcE

A odtud jsem sehnala materiál  http://www.umelluzinky.cz/

 Až bude hotovo, tak to sem dám. Ona jediná je totiž člověk, kterého moje psaní absolutně nezajímá, takže ani nemám strach, že to uvidí dříve, než chci...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...