neděle 8. ledna 2012

...a týden je za námi....

Dobrý den, dobrý večer. Je to pravda pravdoucí, týden z nového roku je za námi. Utekl jako voda, jako vlastně každý týden, jen se mi zdá, že se ta rychlost zvedá... Mám několik dní v měsíci po pracovní době ještě pohotovost na telefonu, tak jsem byla i o víkendu doma. Při pohotovosti jeden nikdy neví co bude, ve 14,50 hod. se domluvíte s manželem na cestě do obchodu s policemi...a ve 14,55 mu rychle voláte, že je všechno jinak a domů přijdete o několik hodin později. Ale to už je riziko mého zaměstnání. Tak jsme ty police zajeli koupit v sobotu brzy ráno a pan Há, již 5 let důchodce, měl pernou 8 hodinovou pracovní dobu, všechny mi je přidělal. Potřebovala jsem totiž místo v naší miniaturní šatně = mé dílně, na odkládání všech možných krabiček, košíčků a "sarapatiček, které při všech mých ručních pracech potřebuju. Tak mi to trochu uvolnilo můj nový stroj, který byl doslova obložený...Na práci jsem to všechno totiž musela "někam" uklidit.Což je v bytě 2+1 někdy problém.
Tak jsem spokojená, i když pan Há dodává, na jak dlouho.... A při té příležitosti mám dvě nové police i v ložnici, v koutku zvaném pracovna...hihihi..., kde je počítač a všechno k tomu potřebné...
Samozřejmě, na poličce už jsou dneska i jiné věci, fotka vznikla v době včerejšího nadšení. Ne, že bych dneska nadšená nebyla... Kdo bydlí v paneláku ví, jaké strasti nás čekají při vrtání děr pro cokoliv. Kámen v panelu, drobný všudepřítomný šedivý prášek, k tomu pečlivý vrtač, který musí dělat všechno tip top......Je to za námi. Takže je jasné, že jsem kromě úklidu po řemeslníkovi,tedy s ním !!!, abych byla poctivá..., po vaření, praní, žehlení... na ruční práce ani nesáhla. Jen jsem prohlédla deku pro kamarádčinu dceru a naplánovala její dokončení, odstranění nitek apod. a už bude hotovo.Uháčkovsala jsem jen několik čtverečků na deku, kterou dělám ze zbytků vln při chvílích "nicnedělání". Dneska jsem si po obídku chvíli lehla...a přemýšlela, že si teď ušiju kytkatou deku pro sebe na odpolední ležení v neděli po obídku...
Poslední mnou ušitá taštička,tentokrát na ovoce, které jsem vezla minulý týden mojí mamince. A už dost. Venku je ošklivo, ve městě prší, fouká, chvílemi na minutku vysvitne sluníčko. Na kopcích je bílo, nízká oblačnost a taky fouká. Prostě typická zima pro naší oblast...hihihi... Jdu si udělat pár drobností do práce a všem přeju dobrý den, dobrou noc. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...