pondělí 2. ledna 2012

....Pf 2012....

Dobrý večer, tak jsem byla dneska první den v práci a prvně jsem tedy psala datum. Jako každý rok mi to chvilku trvá, než si na nový letopočet zvyknu, a když už si zvyknu, je další rok a s ním nové číslo... Před chvíli tady lilo, kapky klapaly na parapet jako o letní bouřce, je to skutečně bláznivé počasí i zima, jsem zvědavá, co si na nás ještě vymyslí. Vánoční dny jsme s panem Há byli sami, před Silvestrem přijela dcera se svým manželem Zbyňkem. On, vášnivý fotograf amatér, hned večer zvěčnil přechod studené fronty nad naším městem...
Ve městě pršelo jen se lilo. Na Silvestra dopoledne jsme z mokrého,tmavě hnědého města se stromy trčícími holými větvemi bez listů, vyrazili do 14 km vzdálené vsi, kde kromě letního domku máme v jiném domku mojí maminku a rodinu sestry. No a bylo to jako v jiném světě...
Zbyněk s naší dcerou Mili pod skalami.
Sněhem zasypaný hřbitov.
¨Momentka ze skal. Mimochodem, někde v okolí této skály natáčeli před třemi lety první díl Narnie...
Jeden z mnoha záběrů na skalách.
Pohled dolů na zasněženou vesnici.
A poslední z vypůjčených fotek, takové bylo nebe.......děkuju Zbyňku. No a v podvečer domů, do hnědého, mokrého města. Pak už bylo 1.1. a po obědě mladí vyrazili domů, do Olomouce. A je tady zase ticho...jen zvuk sportovního přenosu v TV, hučení šicího stroje nebo PC. Tak vše nejlepší do nového roku a ať máme pořád co dělat. Dobrý večer,dobrou noc.Milky

2 komentáře:

  1. To je krása! U nás byl dneska ráno poprašek sněhu, ale během dne byl pryč. Ty skály jsou krásné a jsou mi moc povědomé, hlavně ten pohled dolů na vesnici. Nejsou to náhodou Tisské skály? Před lety jsem tam byla, ale nejsem si jistá??
    Přeju krásný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,ano, je to Tisá. Jsem ráda,že se moje takřka rodná vesnice, narodila jsem se v porodnici v Děčíně, pod který tenkrát T. spadala, lidem líbí. Jen by tam na jaře a na podzim mohlo být víc sluníčka než nízké oblačnosti...Hezký den Milky Milada

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu