neděle 25. prosince 2011

...uprostřed....

Dobrý večer, dneska je první vánoční svátek, všude je zvláštní ticho. Není skoro slyšet projíždět trolejbusy a autobusy, je vidět, že se málo cestuje a podle počtu aut, zaparkovaných okolo domů, je vidět, že všichni odpočívají. Vyšli jsme na malou procházku po sídlišti, ale moc vánočně to nevypadá. Spíš předjarně. Ani sníh na kopcích není vidět, je tam nízká oblačnost.
Před Štědrým dnem jsme s panem Há byli u mojí maminky, v kopcích je sněhu dost, silnice ve vsi byla protažená, ale na místních komunikacích bylo dost sněhu.A foukalo. Na Štědrý den bylo střídavě deštivo a sněživo, tady ve městě spíš pršelo. Doma bylo vše v poklidu, byli jsme letos sami samotincí. Takže klid, pohoda, televize a pohádky, klidná příprava večeře, pak i poklidné rozbalování dárků.
Už i na těch fotkách je znát, jaký byl u nás klid..... Jdu mezi svátky do práce, tak bude mít pan Há čas na své procházky, snad před Silvestrem přijedou mladí.. A já mám rozdělanou práci.. Myslela jsem si, že to stihnu do Vánoc, ale nevyšlo to. Znáte to, práce kvapná, malo platná....Takže budu něco málo došívat v ruce,abych to pak mohla zabalit a poslat.
Rozhodla jsem se pojmout tyto stránky jako svůj deník, tudíž se tu objeví asi i rozdělané věci, já je pak hotové zapomenu vyfotit a pak mě to mrzí. Tak a jdu si dát sklenku vína, přeju dobrý den, dobrou noc. Milky

1 komentář:

  1. Ahoj Milky, dekuji za navstevu u mne na blogu a za mily komentar. Fotky z prochazky vypadaji moc hezky, my jsme dnes take vyrazili, uz jsem to doma nemohla vydrzet protoze poslednich par dnu na zadne prochazky nejak nezbyl cas :)
    Moc se mi libi tve quilting vyrobky, jsi moc sikovna. Hezky zbytek svatku a hodne pohody preje Monika....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu