pondělí 26. prosince 2011

...a smích léčí....

Dobrý večer, jsem ještě uslzená smíchy. Jeden by neřekl, jak může být sebefotografování vtipná chvilka. Když nechcete, aby z vás bylo tolik vidět..a aby i to, co je vidět bylo spíš nevidět...Hihihi... Odpoledne jsem se rozhodla, že 3 dny uklizené šicí místo je dost dlouhá doba a začala jsem zase vše vytahovat, žehlicí prkno a žehličku do předsíně, řezací podložku do kuchyně na stůl, židli z kuchyně do šatny....Prostě manévry. Ani život s jedním dítětem do 18ti let jeho věku,/ pak už jen studovala a studovala, a teď se vdala.../ v malém bytě nebyl tak chaotický, jako když chci šít.... A ušila jsem svou první čepici podle Bellet.
Ano, barva dobrá, vzor zimní, jen modelka by potřebovala trochu vylepšit.... Nebo zaměnit za tu mladou, která přijede za dva dny. Tak, slzu smíchu jsem utřela,ty další více či méně povedené fotky mé hlavy s čapkou nechám pro pobavení, až nám třeba bude smutněji...Dobrý večer,dobrou noc. Milky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu