čtvrtek 2. listopadu 2017

...střecha i stromy

zůstali na svém místě....

Asi ten vítr nebyl  u nás v Tisé tak silný, i když několik vyvrácených stromů tu bylo. A pro změnu tam nešla elektrika, jak říkala maminka, večer byla černočerná tma, bouřka a ten vichr...
U nás na domku pohoda, ťuky ťuk...Jen jsem na zahradě sebrala spoustu ulámaných větví. Odlámané byly i smrkové větvičky, ty jsem použila na zazimování růží. Nahrnout hlínu a zakrýt.
Hned po příjezdu  jsem šla na hřbitov. I tam bylo všechno v pořádku, nic neuletělo. Zapálit svíčky a zavzpomínat....Já tedy vzpomínám pořád....
 Potkala jsem několik známých, místních, tak mi to dneska zpět trvalo déle.



Počasí ne úplně chladné, to až teď odpoledne. V kostele pozvánky.....


Než jsem seběhla k nám, ještě jsem si vyfotila ukazatele u parkoviště u kostela.


A fotka malých kapiček vody na mladých lístcích...No, vyfoceno nic moc, hihihi.


Na oběd k mamince, vařila jsem už včera večer. Tak jen čerstvě rýži a povídání a povídání. Potom zase domů do města. Ochladilo se a nebe je zase šedivé.
Na domku už jen pár maličkostí a bude připraveno na zimu. Už zase !!!!!

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...